0119.jpg 

See The Pyramids
Along the Nile
Watch the sun rise
On a tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me...

See the market place
In old Algiers
Send me photographs
And souvenirs
Just remember
'Til your dream appears
You belong to me....

I'll be so alone
Without you
Maybe
You'll be lonesome, too

Fly the ocean
In a silver plane
See the jungle
When its wet with rains
Just remember
Till you're home again
Or until I come home to you
You belong to me...
 
看那沿著尼羅河沿岸的金字塔
看那太陽落在熱帶小島上
親愛的請你記得
在每一分每一秒
你都屬於我

看阿爾及爾的市集
你寄給我照片和紀念品
親愛的請你記得
直到你的夢想成真
你都屬於我

 沒有你我會變的多麼的孤單
也許你也會 變的如同我一般孤單寂寞
也許你也會 變的如同我一般孤單寂寞 和憂鬱

 乘坐銀色飛機飛過大海
我看見雨季潮濕的森林
請你記得 當你再次回到我們的家
或是當我回到你等待著我的港灣
你都屬於我

arrow
arrow
    全站熱搜

    spring2008 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()